Behov for mere effektiv kommunikation?

Mange virksomheder benytter sig i dag, primært af mobiltelefoner når der skal kommunikeres, både internt og eksternt. Implementeringen af et IP telefonanlæg gør det nemt, at omstille telefonen på kontoret til mobiltelefonen, samt giver virksomheden en lang række funktioner som et normalt telefonanlæg ikke har.

Økonomiske og effektivitetsfremmende fordele ved IP telefonanlæg

Fordelen ved et internetbaseret telefonanlæg er, at du langt nemmere kan tilslutte både eksisterende og nye telefonforbindelser. Med et IP-telefonanlæg kan du samtidig nemt omstille telefonen på kontoret til mobiltelefonen, i tilfælde af eksterne møder eller hvis man har en hjemmearbejdsplads.

Det kan desuden både være forbundet med lavere omkostninger, samt en markant øgning af effektiviteten, hvis virksomheden investere i et IP telefonanlæg. Der er en lang liste af funktioner som et IP telefonanlæg vil kunne give jeres virksomhed:

  • Grupper - Med ringegrupper kan du sende opkald ud til flere ip og mobiltelefoner på samme tid, eller i en predefineret rækkefølge.
  • Omstilling af opkald - Fra såvel en ip telefon som en mobiltelefon har du mulighed for at omstille opkald til andre medarbejdere.
  • 3-vejs konference - Du kan nemt og effektivt etablere 3-vejs konferencer med IP telefoner, mobiltelefoner eller gammeldags telefoner.
  • Kø systemer - Køsystemet giver mulighed for at indkommende opkald placeres i en kø hvor dine medarbejdere kan logge ind og ud – du kan også logge ind og ud fra din mobil.
  • One number - Med One Number System har du kun ét telefonnummer – når der tilringes dit nummer kan du selv vælge om du vil svare på en ip telefon eller en mobiltelefon.
  • Voicemail - Har din virksomhed eller dine medarbejdere behov for voicemail har du mulighed for voicemail til e-mail eller du kan aflytte beskeder fra din ip eller mobiltelefon.

Der er altså meget der taler for, at virksomheden anskaffer sig et IP telefonanlæg frem for et gammeldags analogt telefonanlæg. Og dette er især gældende, hvis virksomheden benytter sig meget af mobiltelefoner, hvilket de fleste moderne virksomheder jo gør i dag.

Et IP telefonanlæg kan betjenes fra flere steder

En anden stor fordel ved et IP telefonanlæg er, at det kan betjenes fra alle steder, hvor der er installeret en internetforbindelse. Man behøver altså ikke, at være på det sted hvor telefonanlægget har sin placering for, at være i stand til styre det. Da der i dag stort set er internet “alle” steder, kan man altså betjene sit IP telefonanlæg rigtig mange steder fra.

 

 

 

 

 

 

 

Bogmærk permalink.

Lukket for kommentarer.